شناسهٔ خبر: 36001 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باقرجوان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت؛

جزئیات اقدامات انجام شده برای ایمن سازی سفرهای نوروزی در آذربایجان شرقی/ کنترل حمل و نقل عمومی توسط مدیران فنی انجام می‌شود/ استقرار ۷۰ اکیپ راهداری نوروزی در سطح استان

داریوش باقرجوان مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی دیگر از اولویت‌های راهداری استان آگاه‌سازی مدیران بخش فنی ارگان‌های حمل‌ونقل عمومی بود گفت: هدف ما از این کار ایمن بودن هرچه تمام‌تر سفرهای نوروز است که طی دستوراتی که به مدیران فنی دادیم آن‌ها موظف به بررسی کامل سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی خواهند بود.

داریوش باقرجوان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره اقدامات انجام شده راهداری استان آذربایجان شرقی برای ایمن‌سازی سفرهای نوروزی گفت: ما در دو بخش حمل‌ونقل عمومی و جاده جلساتی تشکیل دادیم که طی این جلسات اولویت‌های کاری خود مانند پاک‌سازی تابلوها، ترمیم خط‌کشی‌ها و گاردریل‌ها را تعیین کردیم.

وی ادامه داد: یک تفاهم‌نامه هم با معاونت سیاسی استانداری در دست انعقاد داریم تا بتوانیم زندانیانی که اجازه دارند در محیط‌های خارج از زندان فعالیت کنند را برای کمک به پاک‌سازی جاده‌ها به کار گیریم.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان آذربایجان شرقی افزود: علاوه بر اقدامات انجام شده مکان‌هایی را برای توقف مسافران بین راه در استان تدارک دیده‌ایم و کارهای نهایی آن تا چند روز آینده انجام می‌شود ضمن اینکه بازرسی از مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی استان هم انجام شده است.

وی با اشاره به وضعیت پایانه‌های مرزی استان گفت: دو پایانه مرزی جلفا و نوروز کاملاً برای پذیرش مسافران آماده است و در روزهای اخیر تردد مسافران از این دو پایانه مرزی به طرز محسوسی افزایش داشته است.

باقرجوان با بیان اینکه یکی دیگر از اولویت‌های راهداری استان آگاه‌سازی مدیران بخش فنی ارگان‌های حمل‌ونقل عمومی بود، گفت: هدف ما از این کار ایمن بودن هرچه تمام‌تر سفرهای نوروز است که طی دستوراتی که به مدیران فنی دادیم آن‌ها موظف به بررسی کامل سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی خواهند بود.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان آذربایجان شرقی با اشاره به استقرار اکیپ‌های راهداری در طول محورهای مواصلاتی استان افزود: ما اکیپ‌ها را در فواصل ۲۵ کیلومتری به طور رفت و برگشت در طول جاده‌های مواصلاتی مستقر کرده‌ایم و در مجموع حدود ۷۰ اکیپ در ایام نوروز در خدمت مردم هستند.

نظر شما