شناسهٔ خبر: 36233 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

قطار فوق العاده رجا برای مسافران شیراز

قطار مسافری شرکت حمل و نقل ریلی رجا در روزهای پایانی سال برای متقاضیان سفر به شیراز و بالعکس قطار فوق العاده راه اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی رجا از راه اندازی قطار فوق العاده برای متقاضیان سفر به شیراز خبر داد و  افزود: قطار فوق العاده تهران-شیراز با سازمان چهار تخته درجه یک پارسی و پلور در تاریخ های 27 و 29 اسفند از تهران حرکت می کند و 28 و 30 اسفند به تهران مراجعت خواهد کرد.

بلیت این قطار همچنین سایر ظرفیت‌های باقی مانده در مسیرها و تاریخ های مختلف از طریق سامانه‌های فروش این شرکت (سایت www.raja.ir، نمایندگی‌های مجاز فروش، اپلیکیشن فروش برای سیستم های اندروید، سامانه ی 1539) در دسترس است و هموطنان گرامی می توانند بلیت مورد نظر خود را خریداری کنند.

طرح سفرهای نوروزی با قطارهای رجا از 25 اسفند آغاز شده است و 15 فروردین 1396 خاتمه می‌یابد، ضمن این که شرکت رجا برای سفرهای نوروز سال جاری، در برخی از تاریخ‌ها و قطارها در مسیرهای مختلف تخفیف هایی را نیز اعمال کرده است.  

هموطنان گرامی برای آگاهی از موجودی بلیت، برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، تخفیفات و تسهیلات و ... علاوه بر تماس با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن‌های 1539 (تهران) و 88347073 -021 (شهرستان‌ها)، می‌توانند به سایت رجا نیز مراجعه کنند.

نظر شما