شناسهٔ خبر: 36527 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان خبر داد:

جابه‌جای بیش از ۲۴ هزار مسافر در زنجان از ابتدای طرح نوروزی

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تا پایان نهمین روز از سفرهای نوروزی، شاهد جابه‌جایی بیش از ۲۴ هزار مسافر در استان بودیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایسنا ایرج دست‌نشان اعلام کرد: از آغاز سفرهای نوروزی (۲۵ اسفندماه ۹۵) تا سوم فروردین‌ماه امسال تعداد ۲۴ هزار و ۵۷۹ مسافر در قالب ۳۲۲۲ سفر در استان زنجان جابه‌جا شده‌اند.

وی همچنین با یادآوری اینکه طی دیروز (سوم فروردین‌ماه) ۴۶ بلیت به صورت اینترنتی و ۸۴۳ بلیت نیز به صورت حضوری پیش‌فروش شده است، ادامه داد: در کل ستاد تا سوم فروردین‌ماه امسال ۸۶۳ بلیت به صورت اینترنتی و ۶۷۰۳ بلیت به صورت حضوری پیش‌فروش شده است.

این مسئول با اشاره به میزان ترددهای صورت گرفته در استان، تصریح کرد: در سومین روز از سال جدید تعداد ۳۲۶ هزار و ۶۰۴ وسیله نقلیه در جاده‌های زنجان تردد کرده‌اند که این آمار از آغاز سفرهای نوروزی (۲۵ اسفندماه ۹۵) تا سوم فروردین‌ماه امسال ۳ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۳۰۹ وسیله نقلیه بوده است.

دست‌نشان اظهار کرد: تا پایان نهمین روز از سفرهای نوروزی، ۸۵ درصد ترددها مربوط به خودروهای سبک و ۱۵ درصد ترددها نیز مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت (۲۵ اسفندماه پارسال تا سوم فروردین‌ماه امسال) ۵ درصد تخلفات مربوط به سرعت غیرمجاز، یک درصد مربوط به سبقت غیرمجاز و ۱۴ درصد تخلفات صورت گرفته نیز مربوط به فاصله غیرمجاز بوده است./

نظر شما