شناسهٔ خبر: 36601 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه برتر راه‌آهن شمال شرق ۲ در صیانت از حقوق شهروندی

ایستگاه راه‌آهن اینچه برون اداره كل راه آهن شمال شرق۲ با انجام اقدامات ده گانه در حوزه عفاف و حجاب و اجراي برنامه هاي نه گانه صيانت از حقوق شهروندان موفق به كسب رتبه و جزء دستگاه اجرايی برتر در حوزه‌های فوق گرديد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن شمال شرق ۲، اين اداره كل در ارزيابي حوزه عفاف و حجاب و حقوق شهروندي به لحاظ عملكرد در بين دستگاه هاي اجرايي فعال، رتبه برتر را كسب کرد.

در اين راستا استاندار و معاونسياسي امنيتی و اجتماعي استانداری استان گلستان با اهدا لوح تقديري از فعاليت‌هاي اثر گذار، اقدامات اجرايي مديركل و مجموعه راه‌آهن شمال شرق ۲ تقدير و تشكر کرد.

در بخشي از اين لوح آمده است :

اقدامات ارزشمند شما در فعاليتهاي ستاد صيانت استان ، تاثير بسزايي در تقويت ترويج عفاف و حجاب و صيانت از حقوق شهروندي داشته و افزايش رضايتمندي مردم و مسئولين نظام را فراهم نموده است .

بدينوسيله از تلاش صادقانه و بي شائبه شما قدرداني نموده و توفيقات روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران درظل توجهات حضرت بقيه ا... الاعظم ( عج ) و تحت رهبري ولي امر مسلمين ، حضرت آيت ا... خامنه اي ( مد ظله العالي ) در دولت تدبير و اميد از خداوند متعال مسئلت دارم.

 حسن صادقلو ، استاندار

نظر شما