شناسهٔ خبر: 36753 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سازمان هواپیمایی كشوری اعلام کرد:

آخرین وضعیت پروازهای نوروزی تا یازدهم فروردین/ افزایش استفاده مردم از حمل و نقل هوایی/ انجام بیش از ۱۴۱۰۰ پرواز داخلی و خارجی

فرودگاه گرگان روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری با اشاره به افزایش استفاده مردم از حمل و نقل هوایی تا پایان پروازهای نوروزی از انجام ۱۴۱۲۹پرواز داخلی و خارجی تا یازدهم فروردین ماه۹۶ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری اظهارداشت: از ۲۵ اسفندماه ۹۵ تا یازدهم فروردین ماه ۱۴۱۲۹پرواز داخلی و خارجی انجام شده و از این تعداد پرواز، ۸۸۹۸ پرواز داخلی و ۵۲۳۱ پرواز خارجی بوده است.

وی درصد رشد اقبال از حمل و نقل هوایی از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۵ تا دهم فروردین ۹۶ را نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست هواپیماها ۱۴درصد و اعزام و پذیرش مسافر را ۱۶ درصد اعلام کرد و گفت: نسبت درصد افزایش استفاده از حمل و نقل هوایی تا پایان پروازهای نوروزی بیشتر از این رقم خواهد بود.

جعفرزاده ضمن تقدیر از تمام عوامل پروازهای نوروزی اعم از نیروهای امنیتی، انتظامی، حراست، گمرک و ... از شرکت های هواپیمایی خواست نسبت به اطلاع رسانی، اکرام مسافران، رعایت دستورالعمل حقوق مسافر، حفظ اولویت های ایمنی در سرویس دهی ها عملکرد مثبتی را تا پایان نوروز ثبت کنند و از مسافران خواست تا شکایات خود را در پورتال سازمان به نشانی www.cao.ir ثبت کنند تا اقدامات رسیدگی به آن در دستور کار دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری قرار گیرد.

نظر شما