شناسهٔ خبر: 36901 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان همدان صورت گرفت:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از روند اجرایی بیمارستان بهار

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه مدیریت فنی و اجرایی اداره کل از روند اجرایی بیمارستان بهار بازدید نموده و از نزدیک در جریان پیشرفت کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه در حاشیه این بازدید عنوان کرد: این بیمارستان یکی از خواسته‌های مهم مردم شهرستان بهار است که باید هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان این مطلب که عملیات اجرایی ساخت بیمارستان در زمان تعطیلات نوروزی نیز متوقف نبوده، گفت: استاندار، فرماندار بهار، نماینده مردم شهرستان بهار و دستگاه‌های خدمات‌رسان همگی در حال تلاش برای اتمام این پروژه بزرگ هستند.

وی یادآور شد: اعتبار بیمارستان که از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان همدان است به صورت کامل تخصیص یافته و تمام تلاش مسئولان تسریع در اتمام ساخت بیمارستان و پاسخ به خواسته مردم است.

گفتنی است عملیات اجرایی بیمارستان ۸۲ تختخوابی آیت‌الله بهاری شهرستان بهار از سال ۱۳۹۰ آغاز شده است و وسعت زمین پروژه ۱۵ هزار مترمربع و زیربنای آن ۸ هزار و ۳۰۰ مترمربع بوده که در چهار طبقه ساخته می‌شود.

این بیمارستان بخش‌های مختلفی از جمله اورژانس، درمانگاه، دیالیز، رادیولوژی، آزمایشگاه، جراحی، زنان و زایمان، نوزادان، کودکان، بستری زنان و چندین بخش مراقبت‌های ویژه و اداری و مدیریتی تشکیل شده است.

نظر شما