شناسهٔ خبر: 37065 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

خدمات راهداری و حمل‌ونقل، یک کار زیربنایی است

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، خدمات راهداران و بخش حمل‌ونقل را یک اقدام زیربنایی عنوان کرد و گفت: تأمین امنیت سفرها یکی از کارهای ارزشمند است و داشتن جاده‌ای ایمن همراه با علائم ایمنی و هشداری مناسب، گام مهمی در جهت ارتقاء خدمات مسافر و همچنین کاهش تصادفات جاده‌ای دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در دیدار کارکنان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی و مدیران شهرستان‌ها اظهار کرد: یکی از راه‌های رسیدن به توسعه و تمدن این است که راه‌های مواصلاتی و خدمات حمل‌ونقل در جامعه مناسب باشد و سطح خدمات ارتقا یابد. وی راهداران را خادمان زائران امام رضا (ع) عنوان کرد.

یعقوبی در بخش دیگر سخنان خود به فرارسیدن ماه رجب اشاره کرد و گفت: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان سه ماه پرفضیلت هستند که باید از فرصت‌های آن به خوبی استفاده کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی نیز در این دیدار بیان کرد: در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است می‌بایست همه ما خدمات و عملکرد خود را نسبت به سال گذشته مطلوب‌تر و بهتر نمائیم.

علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: ارتقای خدمات راهداری و حمل‌ونقل نقش مهمی در توسعه جامعه دارد.

بدیعی مقدم افزود: مجموعه حمل‌ونقل و راهداری مجموعه بزرگی است و تلاش داریم با خدمت‌رسانی مناسب به مسافران عبوری از استان، رضایت آنان را ارتقا داده و با برنامه‌ریزی و تمهیدات ایمنی گام مؤثری در جهت ایمنی برداریم.

نظر شما