شناسهٔ خبر: 3721 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رودباری خبرداد:

افتتاح ۵ هزار واحد مسکن مهر استان همدان در دهه فجر

 مسكن مهر مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان همدان از افتتاح پنج هزار و ۹۶ واحد مسکن مهر همزمان دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

محمد رودباری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی استان همدان در دهه فجر گفت: در این استان پنج هزار و ۹۶ واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود که دو هزار و ۶۸۷ واحد آن به همدان، یک هزار و ۲۲۶ واحد به ملایر، ۲۶۶ واحد به نهاوند، ۳۳۷ واحد به تویسرکان، ۴۲۰ واحد به اسدآباد و ۱۶۰ واحد به بهار اختصاص دارد.

وی ادامه داد: در این ایام ۷.۵ کیلومتر راه اصلی که با اعتباری برابر با پنج میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان احداث شده، افتتاح می‌شود. همچنین ۱۶۵ کیلومتر روکش راه‌های اصلی، فرعی و شریانی استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد، برای روکش این راه‌ها ۳۱ میلیارد و ۵۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان همدان یادآوری شد: بهسازی و آسفالت ۳۳ کیلومتر راه روستایی از ۱۴ روستای استان همدان با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان و تأمین روشنایی سه کیلومتر از محور همدان – سنندج با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان به پایان رسیده است، این پروژه‌ها دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند. همچنین ۳۴۰ متر مربع ساختمان اداری نیز در استان همدان که ساخت آن با هزینه ۲۸۰ میلیون تومان امسال به پایان رسید، افتتاح خواهد شد./

نظر شما