شناسهٔ خبر: 37465 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

۶ روز بعد از امضای قراداد ایران ایر و ATR :

ثبت امضای قرارداد هما در سايت رسمی ATR/ جزئيات تحویل نخستین هواپیما به ایران ایر

قرارداد ۶ روز بعد از امضای قراداد خرید هواپیما از شرکت ATR در تهران، این شرکت امروز امضای قرارداد با هواپیمایی جمهوری‌اسلامی ایران برای فروش ۲۰ فروند ATR۷۲-۶۰۰ را تایید‌کرد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهزسازی: ۶روز بعد از امضای قراداد خرید هواپیما از شرکت ATR در تهران، این شرکت امروز امضای قرارداد با هواپیمایی جمهوری‌اسلامی ایران برای فروش ۲۰ فروند ATR۷۲-۶۰۰ را تایید‌کرد و در سایت خود از امضای این قرارداد و تحویل هواپیماهای سفارش شده به ایران خبر داد.

بر اساس این خبر امروز شرکت ATR در سایت رسمی خود خبر امضای قرارداد را درج کرده و از تحویل نخستین هواپیما به ایران ایر در هفته های آتی خبر داد.

بر اساس اعلام ATR قرارداد میان این دو شرکت برای فروش ۲۰ فروند هواپیمای ATR۷۲-۶۰۰ به امضا رسیده که تعداد هواپیماها تا ۴۰ فروند نیز قابل افزایش است و ۲۰ فروند اول تا پایان سال ۲۰۱۸ به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" تحویل داده خواهد شد.

در مراسم امضای قرارداد در تهران که در محل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد،مدیر کمپانی ای‌.تی‌.آر ایران را خریدار یکی از موفق‌ترین و کارآمدترین هواپیماهای توربوتراپ دنیا دانست و گفت: ای.تی.آر در زمینه خدمات پشتیبانی فنی واقتصادی با هما همکاری خواهد داشت.

نظر شما