شناسهٔ خبر: 37999 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رشد ۳۷۱ درصدی جذب منابع صندوق پس‌انداز مسکن یکم

بانک مسکن بانک مسکن در ۱۲ ماهه ۱۳۹۵ ، توانست با جذب مبلغ ۲۶هزار و ۵۹۷ میلیارد ریال سپرده صندوق پس انداز مسکن یکم، رکورد ۳۷۱درصد رشد در جذب منابع این صندوق را ثبت کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، مسعود ایزدی، مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن درباره عملکرد این بانک در صندوق پس‌انداز مسکن در سال ۱۳۹۵ گفت: مانده اين سپرده ها از مبلغ هفت هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال در پايان سال ۱۳۹۴ به مبلغ۳۳ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریال در پایان سال ۱۳۹۵ افزایش یافته است.

وی افزود: جذب منابع این صندوق در ۱۲ ماهه ۱۳۹۵ نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۴ معادل ۳۷۱ درصد به ارزش ۲۶ هزار و ۵۹۷ میلیارد ریال افزایش نشان می دهد.

ایزدی با ارائه جزئیات بیشتری از عملکرد بانک مسکن در مورد اجزای تشکیل دهنده صندوق پس انداز مسکن توضیح داد: تعداد و مانده سپرده پس‌انداز مسكن يكم در پايان سال ۱۳۹۵،تعداد ۱۵۴ هزار و ۸۱ فقره و معادل ۳۳ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریال بوده که در طول این مدت، به طورت مداوم، روندی صعودی داشته است.

مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن درباره سپرده پس انداز مسكن جوانان نیز عنوان کرد: مانده اين نوع سپرده از مبلغ ۱۴ هزار و ۴۷۹ میلیارد ریال در پایان سال ۱۳۹۴ به ۱۵ هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال در پایان سال ۱۳۹۵ افزایش یافته که با شش درصد رشد،  معادل ۸۴۴ ميليارد ريال افزايش را نشان می‌دهد./

نظر شما