شناسهٔ خبر: 38200 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدير كل سير و حركت راه آهن:

رويكردها را به سمت بهره وری تغيير دهيم/ معاونین فنی باید در صدد پایش برنامه‌های خود باشند

قطار باری مدیر كل سیر و حركت راه آهن با اعلام اینكه بهره وری سرلوحه برنامه های راه آهن قرار گرفته، گفت: مدیران ریلی رویكرد و دیدگاه خود را نسبت به افزایش بهره وری در كشور تغییر دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مرتضی جعفری در جلسه هماهنگی پیشبرد اهداف برنامه حمل و نقل سال ۹۶، اعلام كرد: موضوع ایمنی و ارتقای آن در بخش حمل و نقل ریلی یكی از شاخص های اصلی در برنامه ارزیایی عملكرد نواحی ریلی به شمار می رود.

وی افزود: از اواخر سال گذشته در حوزه سیر و حركت راه آهن ، بهره وری و دستیابی به شبكه ایمن در جهت جذب بار بیشتر بیش از گذشته در دستور كار قرار گرفته است.

جعفری بیان داشت: كاهش سوانح ریلی و حركت نواحی به سمت و سوی ارتقای ایمنی می تواند جذب بار بیشتر را در كارنامه ریلی به ثبت برساند.

مدیر كل سیر و حركت راه آهن با بیان اینكه محدودیت های ریلی باید رفع شود، گفت: نواحی و معاونین فنی بایستی در صدد پایش برنامه ها و تحلیل درست از سیاست ها و برنامه های خود باشند.

وی خاطر نشان كرد: قطارهای مسافری ویترین راه آهن است بنابراین بایستی برای ارتقای كیفیت آنها تلاش و در صدد كاهش تاخیر و یا توقف های بیهوده آن باشیم.

جعفری در ادامه بیان داشت: تاخیر و یا توقف بی جای قطارهای باری نیز از دیگر مواردی است كه معاونان فنی نواحی در بخش ناوگان و بهره برداری باید به آن توجه و بیش از گذشته حساس باشند.

نظر شما