شناسهٔ خبر: 38317 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دولت یازدهم صورت گرفت:

تکمیل و واگذاری ۶۳ درصدی مسکن مهر استان خراسان رضوی

رضا نوروزی مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در دولت یازدهم در استان خراسان رضوی ۵۷ هزار و ۱۸ واحد مسکن مهر تکمیل و افتتاح شد که معادل ۶۳ درصد از کل واحدهای افتتاح شده این طرح از ابتدا تاکنون است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، رضا نوروزی با بیان اینکه مجموع واحدهای مسکن مهر در خراسان رضوی که ساخت آن‌ها از سال ۱۳۸۶ آغاز شده، ۱۱۹ هزار و ۸۷۷ مورد است، افزود: از این تعداد، هم‌اینک ۱۳ هزار واحد فاقد متقاضی هستند و ۱۰۶ هزار و ۸۷۷ واحد باقیمانده دارای پیشرفت اجرایی ۹۴ درصد می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه از کل واحدهای مسکن مهر فعال در خراسان رضوی، ۸۹ هزار و ۷۱۸ واحد معادل ۸۴ درصد افتتاح و تحویل متقاضیان شده که تعداد ۵۷ هزار و ۱۸ واحد آن معادل ۶۳ درصد کل واحدهای مسکن مهر افتتاح شده در دولت یازدهم افتتاح و تحویل متقاضیان شده است، اظهار کرد: همچنین در طول دولت یازدهم تعداد ۶۰ هزار و ۷۶۱ کارت قسط برای متقاضیان واحدهای مسکن مهر افتتاح شده، صادر شده است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: پیشرفت فیزیکی طرح مسکن مهر در ابتدای دولت یازدهم برای ۱۱۹ هزار و ۸۷۷ واحد معادل ۷۴.۵۹ درصد بود که طی چهار سال این پیشرفت فیزیکی به ۹۱ درصد (در مجموع برای واحدهای مسکن مهر فعال و غیرفعال) رسیده است.

نوروزی با اشاره به پیشرفت ۹۶ درصدی پروژه مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان گفت: در این شهرها ۵۱ هزار و ۶۴۸ واحد مسکن مهر فعال و دارای پیشرفت اجرایی ۹۶ درصد است که از این تعداد تاکنون ۴۷ هزار و ۵۳ واحد افتتاح شده و متقاضی ۴۴ هزار و ۴۰۳ واحد کارت قسط خود را دریافت کردند.

وی بیان کرد: در شهرهای جدید خراسان رضوی ساخت ۳۶ هزار و ۲۵۵ واحد مسکن مهر فعال ۸۸ درصد پیشرفت اجرایی دارد که تاکنون ۲۷ هزار و ۹۸۷ واحد  معادل ۷۷ درصد افتتاح و تحویل متقاضیان شده و متقاضی ۲۶ هزار و ۱۶۰ واحد کارت قسط مسکن مهر خود را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان گفت: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان در مجموع ۱۸ هزار و ۹۷۴ واحد مسکن مهر فعال ساخته شده که از این تعداد ۱۴ هزار و ۶۷۸ واحد افتتاح و تحویل متقاضیان شده و متقاضی ۱۴ هزار و ۶۴۷ واحد کارت قسط مسکن مهر خود را دریافت کرده‌اند.

نظر شما