شناسهٔ خبر: 3977 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نصرالله نژاد خبر داد:

تکمیل ایمن‌سازی و تأمین روشنایی ۶۸ کیلومتر از راه‌های استان مرکزی در دهه فجر

جاده کلیبر - خداآفرین مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح جاده‌ای این استان در دهه فجر گفت: ایمن‌سازی و تأمین روشنایی ۶۸.۵ کیلومتر از راه‌های استان مرکزی به مناسبت این ایام تکمیل شد.

مجیدرضا نصرالله نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: ایمن‌سازی و تامین روشنایی ۶۸.۵ کیلومتر از راه‌های استان مرکزی به مناسبت ایام دهه فجر تکمیل شد.

وی افزود: ۵۰ کیلومتر از محور خنجین – کمیجان با اعتبار ۴.۵ میلیارد ریال ایمن‌سازی و روشنایی ۴ نقطه از تقاطع دربندر خمین– سه راهی سد – احمدآباد با اعتبار ۲ میلیارد ریال تامین می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به احداث روشنایی محور تفرش – گیان به طول ۴.۵ کیلومتر با اعتبار ۶ میلیارد ریال، توضیح داد: در ایام دهه فجر امسال ایمن‌سازی پیچ گرکان به طول یک کیلومتر با بودجه ۸۰۰ میلیون ریال و ایمن‌سازی دو کیلومتر از پل قره‌چای ساوه با اعتبار ۲ میلیارد ریال افتتاح می‌شوند.  

نصرالله نژاد اضافه کرد: تکمیل پروژه تأمین روشنایی ۸ کیلومتر از محور اراک- راهجرد و آشکارسازی ۶۲ نقطه پرحادثه در جاده‌های استان مرکزی در دهه فجر انجام می‌شود. این‌ پروژه‌ها به ترتیب ۵ میلیارد ریال و ۶ میلیارد ریال هزینه در بر داشت./

نظر شما