شناسهٔ خبر: 3991 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه و شهرسازی اصفهان در دهه فجر ؛

۱۲ هزار واحد مسکن مهر اصفهان آماده افتتاح در دهه فجر

مسكن مهر مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از افتتاح ۱۲هزار واحد مسکن مهر این استان در دهه فجر ۹۳ خبر داد.

حمیدرضا امیرخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  و گفت: امسال در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت ۴ هزار و ۶۲۵ واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود که بر همین اساس در شاهین شهر ۶۰۰ واحد در قالب تفاهم نامه سه جانبه و یک‌هزار و ۲۷۹ واحد در قالب تعاونی، در شهرضا ۲۸۷ واحد در قالب تفاهم نامه سه جانبه، در گلپایگان ۶۲۴ واحد در قالب تعاونی، در دولت آباد ۳۷۰ واحد در قالب تفاهم نامه سه جانبه و ۲۰۱ واحد در قالب تعاونی، کاشان ۴۰۰ واحد در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه، در نجف آباد ۶۴ واحد مسکن مهر در قالب تعاونی و در کل استان در قالب خود مالکین ۸۰۰ واحد مسکن مهر آماده افتتاح و بهره برداری است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به سایر پروژه‌های آماده افتتاح مسکن مهر در این استان گفت: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر دو هزار و ۸۰۰ واحد، در بافت‌های فرسوده یک‌هزار و ۹۳۸ واحد و در شهرهای جدید دو هزار و ۶۴۹ واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود. همه این واحدها از نظر زیر ساخت‌‌ تکمیل هستند و به همراه پکیج و کولر آبی تحویل متقاضیان داده می‌شوند./

نظر شما