شناسهٔ خبر: 40099 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی شهرستان آستارا خبر داد:

بازگشت ۱۲ هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان مرزی آستارا به بیت‌المال

رفع تصرف رئیس راه و شهرسازی شهرستان آستارا از بازگشت ۱۲ هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان مرزی آستارا به بیت‌المال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، عباس آسایش رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آستارا ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط همکاران این اداره و طی حکم صادر شده از سوی مراجع قضایی و با هماهنگی دادستان محترم شهرستان آستارا، ۱۲ هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان مرزی آستارا به بیت‌المال بازگشت.

آسایش یادآور شد: به منظور صیانت از اراضی دولتی با متصرفان و افراد سودجویی که اقدام به تصرف اراضی دولتی می‌کنند برخورد قانونی و قاطع صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت همکاری مردم با پدیده زمین‌خواری از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تصرف و احداث بنا در اراضی دولتی که مالکیت آن بر عهده دولت و نمایندگی اداره کل راه و شهرسازی است را به یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی به شماره ۳۳۱۱۰۰۹۲ و ۳۳۱۱۰۰۴۹ (داخلی شماره ۱۸۵ و ۱۹۱) اطلاع دهند تا جلوی تصرف اراضی دولتی گرفته شود.

در پایان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آستارا از زحمات کلیه عوامل به خصوص بخش قضایی شهرستان و استان که سهم عمده‌ای در حفاظت از اراضی و مبارزه با پدیده شوم زمین‌خواری دارند تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما