شناسهٔ خبر: 40178 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نخستین همایش شهرت شهر، برند شهر و ثروت شهر

طرح اولین همایش شهرت شهر، برند شهر و ثروت شهر ۲۲ تیرماه با حضور مسئولین و فعالان اقتصادی در حوزه خذمات شهری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در عصر جهانی شدن، شهرها اصلی‌ترین سرمایه‌های مولد در دنیا شناخته می‌شوند و برند شهری ابزاری قدرتمند برای مسئولین شهری جهت گرفتن سهم خود از گردشگران و فعالان اقتصادی است که نتیجه آن تمایز، رونق اقتصادی و افزایش اعتبار آن شهر خواهد بود. بزرگترین و مشهورترین شهرهای جهان روزی یک شهر معمولی و بی نام بوده‌اند.

 آنچه که این شهرها را به جایگاه کنونی رسانده حضور پررنگ و همکاری موثر سازمان‌های دولتی و شهری، موسسات گردشگردی، نهادهای فرهنگی، مجموعه‌های تولیدی و خدماتی، معماری، فنی مهندسی، مراکز خرید، اقامتی، تفریحی و پذیرایی و... است.

 لذا در راستای تعامل سازنده بین مسئولین شهری، سرمایه‌گذاران و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات شهری و گردشگری، در نظر است اولین همایش سراسری شهرت شهر، برند شهر، ثروت شهر در ۲۲ تیرماه ۱۳۹۶ در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما تهران برگزار  شود.

براساس آئین‌نامه این همایش مواردی از جمله  تجلیل و قدردانی از مسئولین و فعالان اقتصادی در حوزه خدمات شهری، شناسایی و معرفی کسب و کارهای موفق شهری، ایجاد فضای رقابت و تلاش در جهت بهبود فضای کسب و کار،  ایجاد بستر ارتباط مستقیم بین مسئولین و فعالان اقتصادی حوزه خدمات شهری، الگوبرداری و انتقال دانش و تجربیات در حوزه برندسازی شهری، ایجاد محتوای حرفه ای و هدفمند در جهت معرفی منتخبین حاضر در همایش و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، واگذاری تسهیلات و اخذ نمایندگی از مهمترین اهداف این همایش به شمار می‌روند./

برچسب‌ها:

نظر شما