شناسهٔ خبر: 40292 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به میزبانی اردبیل؛

سومین نشست مدیران مسکن و ساختمان منطقه چهار کشور برگزار می‌شود

شهرام باباخانی سومین نشست مدیران مسکن و ساختمان و روسای نظام‌مهندسی منطقه چهار کشور تیرماه امسال در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اردبیل، شهرام باباخانی مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب افزود: سومین نشست مدیران مسکن و ساختمان و روسای نظام‌مهندسی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان و اردبیل (منطقه چهار کشور) و میهمانانی از وزارت راه و شهرسازی فردا ۱۱ تیرماه به میزبانی اردبیل در شهرستان سرعین برگزار خواهد شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این نشست تبادل‌نظر و همفکری افکار بین استان‌های شرکت‌کننده در جهت نظارت بهتر به ساخت و سازها و بهبود ارتقای کیفی و نظارت دقیق در این خصوص است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: به لحاظ اینکه ادارات راه و شهرسازی مسئولیت نظارت بر بخش ساخت و ساز در استان‌ها را دارا می‌باشند با توجه به حساسیت موضوع نظارت و رعایت مقررات ملی ساختمان، برگزاری نشست‌های تخصصی و آموزشی در این زمینه جهت ارتقای ایمنی و بهبود کیفیت ساخت و ساز می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.

نظر شما