شناسهٔ خبر: 4042 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

هاشم‌زهی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

افتتاح بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پرند / پنج هزار واحد دیگر در انتظار تکمیل خدمات زیربنایی

مسکن مهر پرند مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از افتتاح بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پرند با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: پنج هزار واحد دیگر تکمیل شده‌اند و در انتظار خدمات زیربنایی هستند.

باران هاشم‌زهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره پروژه‌های افتتاح شده مسکن مهر و خدمات روبنایی شهر جدی پرند اظهار کرد: امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه با حضور محسن نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ۱۰ هزار و ۱۱۴ واحد مسکن مهر با ارزش سرمایه‌گذاری پنج هزار میلیارد ریال افتتاح شد.

وی افزود: علاوه بر واحدهای مسکونی واحد انتظامی شامل کلانتری، پلیس راهور و پایگاه بسیج امروز به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از تکمیل و شروع به کار ۲۳ باب مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی در شهر پرند خبر داد و گفت: این مدارس با ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال احداث شدند تا ساکنان مسکن مهری که به جمعیت شهر پرند افزوده می‌شوند با مشکل کمبود مدرسه مواجه نباشند.  

آغاز به کار پروژه سرمایه‌گذاری با ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال نیز یکی از برنامه‌های شرکت عمران شهر پرند به مناسبت دهه فجر بود که هاشم‌زهی درباره آن توضیح داد: بر اساس این پروژه ساختمان‌های اداری و تجاری با مشارکت شرکت عمران شهر جدید پرند و سازندگان ساخته می‌شوند که سهم سازندگان ۳۸ درصد و سهم شرکت عمران ۳۲ درصد است.

وی با بیان این‌که اگر مردم همکاری‌های لازم را با شرکت عمران داشته باشند پروژه‌های مسکن مهر پرند تا پایان سال ۹۴ تکمیل می‌شوند افزود: پنج هزار واحد مسکن مهر پرند آماده شده که اگر تاسیسات زیربنایی مورد نیاز آن‌ها تامین شود قابل افتتاح هستند./ 

برچسب‌ها:

نظر شما