شناسهٔ خبر: 40430 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد:

بررسی طرح جامع – تفصیلی شهر جلین در گلستان

حسین محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از بررسی طرح جامع شهر جلین در سومین جلسه کارگروه تخصصی امور زیر بنایی و شهرسازی استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی در گفتگوی خبری با پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل گفت: در این جلسه جزئیات طرح جامع–تفضیلی شهر جلین مطرح و سایر اعضای کارگروه در خصوص آن نظرات خود را ارائه داند که مقرر شد نواقص مطرح شده توسط مشاور بررسی و اصلاح و در جلسه آتی جهت تصمیم‌گیری ارائه گردد.

دبیر کارگروه تخصصی امور زیر بنایی راه و شهرسازی استان گلستان افزود: در سومین جلسه کارگروه، ۳۳ بند دستور کار مورد بررسی قرار گرفت که اکثر موارد آن مورد تصویب و تعداد معدودی که مغایر با ضوابط و مقررات بود نیز مورد موافقت اعضاء کارگروه قرار نگرفت.

وی از دیگر موارد مطروحه در این جلسه را بررسی مغایرت‌های طرح هادی شهرهای مینودشت و آق‌قلا و تعیین کاربری احداث بنا موارد خارج و داخل حریم شهرهای استان گلستان ذکر کرد.

جلسات کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان به‌صورت مستمر و با ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار می‌گردد.

نظر شما