شناسهٔ خبر: 40636 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات برگزاری سومین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان تهران در سالجاری

جلسه سومین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی امسال با حضور معاون عمرانی استانداری تهران و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، در آغاز این جلسه گزارش عملکرد سال ۹۵ دبیرخانه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی ارائه شد.

کریمی در این جلسه با تأکید بر اینکه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی زمان و کار بیشتری نسبت به کارگروه‌های دیگر می‌برد، گفت: به واسطه حساسیت خاصی که در استان وجود دارد در این جلسات اعطای مجوزها باید با دقت و وسواس مضاعف انجام گیرد.

در ادامه جلسه بررسی طرح هادی سه روستای رندان، هاجرآباد و رضی آباد آغاز شد، درباره اعطای مجوز طرح هادی به روستای رندان با عنایت به سخنان نماینده محیط‌زیست مبنی بر اینکه این روستا جزء طرح حفاظت شده این سازمان قرار دارد، اعطای مجوز منوط به بازدید اعضای این کارگروه از این روستا و اعلام نظر کارشناسی آن‌ها بعد از بازدید اعلام شد.

در ادامه اعطای طرح هادی به روستای هاجرآباد و رضی آباد بررسی شد که در روستای هاجرآباد نیز با توجه به مخالفت نماینده وزارت دفاع و نداشتن قابلیت توسعه قرار شد فقط با طرح‌های بازسازی و نوسازی موافقت شد.

در ادامه با برخی از بندهای طرح هادی روستای رضی آباد نیز موافقت شد. همچنین قرار بود در این جلسه تعیین محدوده نقشه‌های ۵ لکه صنعتی غیردولتی شامل بهاریه، قلعه میر، کاظم‌آباد، زواره‌ای و ده حسن بررسی شود که با توجه به محدودیت زمانی این موضوعات به جلسه‌ای فوق‌العاده طی روزهای آینده موکول شد.

نظر شما