شناسهٔ خبر: 41182 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آخرین وضعیت آتش‌سوزی در یک هتل در حال ساخت در مشهد

 حریق در یک مجموعه اقامتی در حال ساخت در خیابان امام رضای شهر مشهد یک مجموعه اقامتی در حال ساخت در خیابان امام‌رضای شهر مشهد دچار آتش‌سوزی شد که به گفته مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد عمیلات اطفای حریق ادامه دارد و تاکنون اعلام محبوسی در مجموعه اقامتی گزارش نشده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، یک مجموعه اقامتی در حال ساخت در خیابان امام رضای شهر مشهد طعمه حریق شد.در حال حاضر، آتش‌نشانان از ایستگاه‌های مجاور به همراه تجهیزات اطفایی کامل روانه محل شدند و گروهی در حال عملیات اطفاء هستند. نیروهای کمکی نیز در مسیر هستند.

کانون اتش سوزی هنوز مشخص نیست، برابر اعلام آتش نشانان در همین لحظه شعله‌های آتش مهار شد.

حسن جعفری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در همین رابطه، اظهار کرد: با اعلام بروز این آتش‌سوزی به سامانه تلفنی ۱۲۵، بلافاصله آتش‌نشانان از دو ایستگاه مجاور به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر آتش‌نشانان به همراه تجهیزات خودرویی کامل در حال عملیات اطفا بوده و نیروهای کمکی نیز در مسیر هستند.

جعفری با اشاره به اینکه شعله‌های آتش مهار شده است، به ایسنا گفت: کانون حریق هنوز مشخص نیست.

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی مشهد عنوان کرد: تا کنون اعلام محبوسی در مجموعه اقامتی که دچار حریق شده است، نداشته‌ایم و بعید است فردی داخل ساختمان باشد.

نظر شما