شناسهٔ خبر: 41276 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

ظهر امروز انجام شد:

بازدید معاون وزير راه وشهرسازی از نمایشگاه الکامپ

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌‌ای  به همراه شهرام آدم‌نژاد معاون برنامه‌ریزی سازمان با حضور در نمایشگاه الکامپ از غرفه دولت الکترونیک این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه  شهرسازی، داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه شهرام آدم نژاد معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری در آخرین روز از بیست و سومین نمایشگاه الکامپ از این نمایشگاه بازدید کردند.

کشاورزیان در جریان این بازدید از آخرین دستاوردهای وزارت صنعت معدن و تجارت، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعي، سازمان دامپزشکی کشور، وزارت جهاد و کشاورزی، وزارت بهداشت در حوزه ارائه خدمات نوین الکترونیکی مطلع گشت.

وی همچنین با حضور در غرفه وزارت راه و شهرسازی در جریان آخرین دستاوردهای این وزارتخانه در طراحی سامانه‌های شهری و حمل و نقلی قرار گرفت.

امسال ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی در ۳۴ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ حضور داشتند.

بر اساس این خبر این نمایشگاه از نظر مساحتی ۷۰ درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار به علاقمندان عرضه می‌گردد و فرصتی بی‌بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

نظر شما