شناسهٔ خبر: 41420 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۲ کیلومتر بزرگراه خواجه- ورزقان تا پایان شهریور امسال

محمدصادق پورمهدی معاون عمرانی استاندار گفت: ۱۲ کیلومتر از بزرگراه خواجه- ورزقان تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، محمدصادق پورمهدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از عملیات اجرایی بزرگراه خواجه- ورزقان، احداث راه‌های مناسب را زیرساخت توسعه استان برشمرد و بر تسریع در اتمام این بزرگراه تأکید کرد.

پورمهدی در این بازدید گفت: احداث بزرگراه خواجه- ورزقان می‌تواند موجب توسعه و آبادانی شهرستان ورزقان شود و به همین دلیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: از پیمانکاران این پروژه انتظار داریم با توجه به پیشرفت فیزیکی و مالی پروژه و فصل کاری منطقه با افزایش امکانات و تجهیزات نهایت دقت و سرعت را در اجرای این پروژه انجام دهند.

پورمهدی تأکید کرد: قسمت‌های تکمیل شده بزرگراه باید به تدریج و در فازهای مختلف زیر بار ترافیک برود تا مردم منطقه لذت آن را حس کنند.

وی افزود: مردم بهترین ناظر بر اجرای بهتر و به‌موقع و باکیفیت تمامی پروژه‌ها هستند.

معاون عمرانی استاندار از هزینه کرد ۶۳ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه خبر داد و گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه ۳۳ درصد است و طبق زمان‌بندی پیمانکاران ۱۲ کیلومتر از آن تا آخر شهریورماه، آسفالت و زیر ترافیک خواهد رفت.

در این بازدید رستمی مهر مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی نیز گزارشی از روند پیشرفت این پروژه را ارائه داد. 

نظر شما