شناسهٔ خبر: 4147 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مهمترین درخواست‌های مردم از معاون توسعه مدیریت وزارت راه و شهرسازی

اعلام زمان پرداخت فوق‌العاده تخصص کارکنان و سختی‌کار راهداران

سعید سیدعلایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی به مناسبت دهه فجر و تاکید وزیر راه و شهرسازی به تماس‌های تلفنی مردم از نقاط مختلف کشور پاسخ داد.

سیدسعید سیدعلایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره اهمیت و جزئیات پاسخگويي تلفنی خود به شهروندان توضیح داد: در پاسخ به تماس‌های تلفنی مخاطبان از اقصی نقاط کشور، در زمینه‌های مختلف به ویژه حقوق و مزایای کارکنان، شرایط راهداری و راهداران، چگونگی دریافت و تخصیص مجوزهای استخدامی، ساختار سازمانی و تشکیلات استانی و شرایط انتقال بین استانی کارکنان متقاضی مباحثی مطرح شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی در ارتباط با دریافت مجوز فوق‌العاده‌های تخصصی و ویژه موضوع بندهای ۵ و ۱۰ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری به منظور ترمیم حقوق و مزایا و تامین حداقل معیشت همکاران وزارت راه و شهرسازی گفت: پرداخت فوق‌العاده تخصصی بند ۵ ماده مذکور، از ۲۰ فروردین سال جاری به استناد مصوبه هیئت وزیران جهت اجرا به تمام ادارات کل استانی ابلاغ شد. همچنین فوق‌العاده ویژه بند ۱۰ ماده مزبور پس از تصویب در هیئت دولت از روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه جهت اجرا ابلاغ شده است.

سیدعلایی با بیان اینکه آزمون سراسری کشور با توجه به مجوزهای دریافت شده از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وقت ریاست جمهوری طی سال‌های ۹۱  ۹۲ برگزار شد ادامه داد: دو هزار و ۷۱۱ نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون‌های یاد شده با کمی تاخیر، پس از تامین اعتبار لازم قطعاَ در سال آینده جذب و وارد مجموعه خواهند شد.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، با توجه به اینکه در سال جاری دریافت سهمیه‌های استخدامی مورد نیاز در دست پیگیری بوده است، بنابراین در مدت مذکور هیچگونه آزمون استخدامی برگزار نشده است.

وی در پاسخ به تماس‌هایی که برخی راهداران در خصوص برقراری فوق‌العاده سختی شرایط محیط کار با دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع برقرار کردند ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های به عمل آمده طی هفته جاری، مجوز پرداخت فوق‌العاده یاد شده دریافت و ابلاغ شود.

وی با تاکید بر بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی و تشکیلاتی وزارتی متبوع در چارچوب نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور، بیان کرد: اصلاح ساختار سازمانی ادارات کل استانی نیز به تبعیت از برنامه یاد شده انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال یکی از کارکنان درباره امکان انتقال از شهری به شهر دیگر بر عدم امکان انتقال کارکنان قراردادی به هر نحو تاکید کرد./

نظرات مخاطبان 3 4

  • ۱۳۹۳-۱۱-۲۴ ۱۳:۲۸محمد رضا اشکبوس از اداره فارس 1 0

    از زحمتی که شما بزرگواران دست اندر کار که در در رابطه با با افزایش فوق العاده کار مندان گرفت اید کمال تشکر دارم
                                
  • ۱۳۹۳-۱۱-۲۴ ۱۳:۲۸محمد رضا اشکبوس از اداره فارس 1 0

    از زحمتی که شما بزرگواران دست اندرکار که در رابطه با افزایش فوق‌العاده کار مندان گرفته اید کمال تشکر دارم
                                
  • ۱۳۹۳-۱۱-۲۶ ۱۰:۱۳حمید 0 1

    مهندس سیدعلایی
    باسلام
    خواهشمند است نگاهی هم به حقوق ومزایای و پاداش کارکنان راه و شهرسازی استان مرکزی در سال 93 پرداخت شده نگاهی بیندازید تا خودتان قضاوت کنید ما چطور در سال گذشته زندگیمان را گذراندیم.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۵-۰۳ ۱۷:۵۷کردستان 0 1

    باسلام و احترام
    لطف در خصوص تبدیل وضعیت نیروها قراردادی سازمان ملی زمین ومسکن به پیمانی هم کاری بکنید -
                                

نظر شما