شناسهٔ خبر: 41668 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مسئول گروه جهادی السابقون خبر داد:

همکاری گروه السابقون برای تامین زیرساخت‌های راهسازی در روستاهای کم‌برخوردار

جلسه مسئول گروه جهادی السابقون با حضور در انجمن خیرین راه و ترابری آمادگی این گروه جهادی را برای همکاری در تامین نیازهای حوزه راهسازی در روستاهای کم‌برخوردار اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد حسین برکوک رزم، مسئول گروه جهادی السابقون در دیدار با مسئولان انجمن خیرین راه و ترابری آمادگی این گروه جهادی را برای تامین زیرساخت‌های راهسازی با معرفی انجمن اعلام کرد.

برکوک توضیح داد: گروه جهادی السابقون، یک مجموعه فرهنگی دانشجویی است که از دانشجویان دانشگاه های شهر تهران تشکیل شده است. از ابتدای فعالیت گروه تلاش مستمرمان بر این بوده است که فعالیت‌ها رنگ و بوی سازمانی و فرادانشجویی داشته باشد و بر این باور بوده‌ایم که بزرگی هدفمان گستردگی داوطلبان‌مان را طلب می‌کند و امروز از دانشگاه‌های سراسر کشور در چارچوبی منسجم اعضای ما بازوی توانمند محرومیت‌زدایی در استان سیستان و بلوچستان هستند.

وی با بیان اینکه تامین زیرساخت‌های راهسازی کمتر از مدرسه‌سازی نیست، تاکید کرد: گروه جهادی السابقون درکنار جهادعلمی و فرهنگی اعتلای کیفیت زندگی و تامین یکی از اساسی‌ترین نیازها یعنی راه را در دستور کار قرار داده و آماده همکاری با انجمن خیرین راه و ترابری است.

ازجمله طرح‌های آموزشی اجرا شده توسط گروه جهادی السابقون می‌توان به مدرسه سازی و اجرای طرح مدرسه سبز در سیستان و بلوچستان همچنین رونق فعالیت‌های اشتغال‌زایی اشاره کرد که قرار است فعالیت‌های راهسازی نیز به این اقدامات اضافه شوند.

نظر شما