شناسهٔ خبر: 41863 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت ۱۷ مرداد و روز بزرگداشت خبرنگار؛

دیدار صمیمی علی خاوری با مدیرکل، معاونین و خبرنگاران صدا و سیمای مرکز گیلان

دیدار به مناسبت ۱۷ مرداد و روز بزرگداشت خبرنگار دیدار صمیمی مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با مدیرکل، معاونین و خبرنگاران صدا و سیمای مرکز گیلان صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان امروز مصادف با روز خبرنگار با حضور در صدا و سیمای مرکز گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک این روز به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه این مرکز اظهار داشت: ۱۷ مراد روزی است که طلوع آفتاب آن همراه است با نام شهیدی از  حوزه رسانه که به حق به نام روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۷ مرداد در گرما گرم فصل تابستان، ایران اسلامی سرشار می‌شود از عطش تجلیل و پاسداشت قشری از جامعه که بی‌ادعا تمام وجود خود را در طبق اخلاص می‌گذارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن در راستای آگاهی‌بخشی و آگاهی‌سازی جامعه سخت‌ترین شرایط را با کمترین امکانات در اختیار مخاطب قرار دهند.

خاوری در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه‌های در دست اقدام حوزه خود و همچنین با اشاره به پروژه‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت خاطرنشان کرد:  صدا و سیما یکی از رسانه‌هایی است که رسالت اصلی‌اش این است که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در بحث اخبار وثوق، صحت، سرعت و دقت لازم را به خرج دهد که بحمدالله صدا و سیمای گیلان در این امر پیشرو است.

در پایان این دیدار مدیرکل راه و شهرسازی  گیلان  با اهدای لوح تقدیر به مدیریت واحد مرکزی خبر صدا و سیمای گیلان و همکاران ایشان تقدیر به عمل آورد.

نظر شما