شناسهٔ خبر: 41937 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

واگذاری زمین برای تامین مسکن محرومین و خانواده‌های ایتام در سیستان و بلوچستان

فضای سبز مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تامین مسکن محرومین و خانواده‌های ایتام استان سیستان و بلوچستان، در دولت تدبیر و امید زمین مورد نیاز جهت احداث ۴۳۰ واحد مسکونی توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان به کمیته امداد امام خمینی (ره ) واگذار شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، مسعود مالکی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: به منظور تامین مسکن محرومین و خانواده‌های ایتام استان سیستان و بلوچستان، در دولت تدبیر و امید زمین مورد نیاز جهت احداث ۴۳۰ واحد مسکونی توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان به کمیته امداد امام خمینی (ره ) واگذار شد.

 وی افزود: در این راستا ۱۸ مرداد ۹۶ تعداد ۴۰ واحد مسکونی در زاهدان با حضور مشاور رئیس و مدیرکل دفتر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد امام (ره) کشور و مسئولین استانی بهره‌برداری و به خانواده های محرومین و مددجویان تحویل شد.

مالکی بیان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۴۰۰ متر مربع که توسط راه و شهرسازی استان به صورت رایگان واگذار شده قرار دارد و دارای پنج بلوک هشت واحدی و در دو طبقه با محوطه‌سازی و نصب انشعابات آب، برق و فاضلاب توسط تعاونی مسکن کمیته امداد استان با اعتبار یک میلیارد و نهصد میلیون تومان احداث شده است.

نظر شما