شناسهٔ خبر: 4220 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

کلید ۸۴۳ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد تحویل متقاضیان شد

 مسکن مهر هشتگرد ۸۴۳ واحد مسکونی مهر در شهر جدید هشتگرد با حضور مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید تحویل متقاضیان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، ۸۴۳ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد روز دوشنبه ۲۰ بهمن با حضور محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید تحویل متقاضیان داده شد.  

معاون وزیر راه و شهر سازی در این مراسم گفت: زیر ساخت‌های آب، برق، گاز، فاضلاب و گاز تمامی این واحدها نصب شده و قصد داریم هیچ مسکن مهری بدون خدمات به متقاضیان واگذار نشود.  

نریمان افزود: برای تکمیل و تحویل ۹ طرحی که امروز به بهره بر داری رسید مبلغی بالغ بر ۵۹۶/۶۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال هزینه شده است.  

وی افزود: یکی از طرح‌های مهم که در کاهش ترافیک کردان موثر بود رمپ ورودی به این منطقه گردشگری است که با اعتبار ۳۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ به بهره برداری رسید.  

نریمان مدرسه ۱۰ کلاسه شهید پیر مرادی، بلوار ۸۱متری مسکن مهر، سالن ورزشی شهید ابراهیمی و درمانگاه خیری طهرانی را نمونه‌ای از ارائه خدمات به ساکنان مسکن مهر بیان داشت و تاکید کرد این روند برای ارائه خدمات ادامه خواهد داشت.  

وی افزود: تا پایان سال ۹۴ تمام طرح‌های مسکن مهری که تعهدات آن‌ها به تعاونی‌ها انجام شده است تکمیل و تحویل متقاضیان در سراسر کشور می‌شود.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور از تکمیل ساخت‌وساز ۱۵ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت: این واحدهای مسکونی به لحاظ آماده نبودن زیر ساخت‌ها فعلا واگذار نشده‌اند و با تکمیل خدمات بزودی به متقاضیان واگذار می‌شوند.

وی از بهره برداری مترو تا ۶ ماه آینده در شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت: این شهر به یکی از بهترین شهرهای کشور تبدیل خواهد شد.  

نریمان با بیان اینکه اغلب طرح‌های مسکن مهر در کشور به همت دولت به اتمام رسیده‌اند افزود: شهری که فاقد زیر ساخت باشد و شهروندان آن آرامش نداشته باشند شهر نیست و ما به دنبال تکمیل و ساخت شهرهای ایده آل هستیم.

مشخصات پروژه‌های عمرانی شهر جديد هشتگرد

اعتبار هزینه شده/ریال

متر از (متر مربع)

تعداد واحد

نام پروزه

۹۱۸۸۰۰۰۰۰۰۰

۱۸۲۷۶

۱۶۸

باروین

۳۰۷۴۰۰۰۰۰۰۰۰

۶۱۴۸۰

۵۸۰

ایران خودرو

۲۴۸۲۰۰۰۰۰۰۰

۲۷۲۵

۲۵

تعاونی روحانيون ساوجبلاغ

۳۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰

...

...

پل كردان

۱۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰

۱۰۰۰

...

مدرسه ۱۰ كلاسه شهيد پيرمرادی

۷۱۲۵۰۳۲۸۷۵

۴۶۰۶۵۰

...

بلوار ۸۱ متری

...

۶ هکتار

...

كلنگ زنی پارك فدك

نظر شما