شناسهٔ خبر: 42266 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خیر راهساز خبر داد:

بازسازی محور رودبار- لاکه/ کمبود محسوس راه روستایی استاندارد در استان‌های شمالی کشور

علی مقصودی مدیرعامل شرکت ایثارگران کوثر از دو سال در حال بازسازی محور رودبار- لاکه به طول ۱۴ کیلومتر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی مقصودی، مدیرعامل شرکت ایثارگران کوثر که پیش از این اقدامات متنوعی درحوزه احداث ساختمان‌های عام‌المنفعه و نیز احداث چندین محور روستایی ازجمله جاده سی‌دشت به نورالعرش به طول سه کیلومتر و اربناو به قله درفک (برای دسترسی دامداران) را انجام داده، ازدو سال پیش درحال بازسازی محور رودبار به لاکه را به طول ۱۴ کیلومتر است.

مقصودی به خبرنگار ما می‌گوید: این جاده از زمان زلزله رودبار بازسازی نشده بود و روستاییان تنها می‌توانند با موتور یا پیاده درآن تردد کنند. تاکنون ۷۰۰ میلیون تومان برای بازسازی این محور اعتبار صرف شده و برای تکمیل آن به سه میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

مدیرعامل شرکت ایثارگران کوثر با بیان اینکه قیر موردنیاز برای این پروژه را اداره راه و شهرسازی دراختیار قرار داده، می‌افزاید: اکنون درحال تکمیل عملیات تعریض دراین محور هستیم. البته در دریافت حواله سوخت برای ماشین‌آلات دچار مشکل هستیم که امیدواریم با مساعدت مسئولان رفع شود.

این خیر تاکید می‌کند: جاده از زیرساخت‌های مهم بهبود کیفیت زندگی است و راهسازی کمتر از مدرسه و مسجدسازی نیست. اکنون در بیشتر استان‌های کشور خصوصا گیلان با کمبود محسوس راه روستایی استاندارد مواجه هستیم و خوب است خیران دراین حوزه حضور فعال‌تری داشته باشند.

نظر شما