شناسهٔ خبر: 4233 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

محمدعلی بیاتی خبر داد:

برنامه فرهنگی شرکت راه‌آهن برای اجرا در ایستگاه‌ها و قطارهای مسافری/ تخصیص اعتبار برای تجهیز نمازخانه‌ ایستگاه‌ها

قطار مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت راه‌آهن با بیان اینکه امسال ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز ایستگاه‌ها تخصیص داد گفت: بخشی از این اعتبار در حوزه‌ تجهیز امکانات و ساختمان مساجد و نمازخانه‌ها صرف شد.

محمدعلی بیاتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: شرکت راه‌آهن به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران پروژه‌هایی برای افتتاح همچون بهره‌برداری از خطوط اصلاح شده قدیمی، ساخت خطوط مانوری و نصب اعلایم ریلی در کشور داشت. همچنین در این ایام مدیران کل و معاونان شرکت راه‌آهن از ایستگاه‌ها و طول خطوط نواحی مختلف ریلی کشور بازدید کردند و نقاط ضعف و قوت در آن حوزه‌ها را از نزدیک دیدند.

وی یادآور شد: این شرکت ویژه ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی غرفه‌ای در مسیر راهپیمایی دارد و در آن علاوه بر پذیرایی از راهپیمایان، با  نصب بنر و عکس، اطلاعاتی از خدمات و برنامه‌های شرکت راه‌آهن به افراد ارایه می‌دهد.

مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت راه‌آهن اضافه کرد: شرکت راه‌آهن درصدد است برای داخل ایستگاه‌ها و قطارهای مسافری اقدامات فرهنگی انجام دهد همچنین مدیرعامل راه‌آهن، امسال ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز ایستگاه‌ها تخصیص داد. بخشی از این اعتبار خدمات ایستگاهی در حوزه‌های تجهیز امکانات و ساختمان مساجد و نمازخانه‌ها صرف شد./

نظر شما