شناسهٔ خبر: 4245 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل بنادر مازندران خبر داد:

رشد ٣٠ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر طی سال جاری

بندر نوشهر مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد ۳۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه قبلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران منوچهر تاتینا  با اعلام این مطلب افزود: مذاکره با سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت های مورد نیاز بندر نوشهر و افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری در این بندر با سابقه از مهمترین برنامه ها و اولویت های ماست.

     وی با بیان اینکه حدود ۳۱ هزار مترمربع انبار سرپوشیده در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در حال ساخت می باشد خاطر نشان کرد: این میزان ۱۵ درصد بیشتر از انبارهای ساخته شده در بندر نوشهر از بدو تاسیس تاکنون می باشد.

     مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران یادآور شد: برای ساخت مخازن نفتی در بندر نوشهر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در حال مذاکره با سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم که پس از عقد قرارداد عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

     وی حذف و عقب نشینی دیوار بتنی بندر نوشهر را از مهمترین اقدامات انجام شده طی یکسال اخیر عنوان کرد و افزود: این امر که با استقبال عمومی مواجه شده موجب بهره برداری عموم شهروندان و مسافران از فضای دیداری بندر گردیده است.

    تاتینا ساماندهی سواحل استان مازندران را از دیگر اقدامات مهم انجام شده در این مدت عنوان و خاطر نشان کرد: آزاد سازی بخشی از سواحل اقدام خوبی بود که قدردانی مسئولان استانی و مدیران ارشد سازمان بنادر و دریانوردی را در پی داشته است.

     وی با گرامیداشت ایام ا.. دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: این انقلاب به آسانی به دست نیامده است همه ما مدیون فداکاری های شهدا و ایثارگران هستیم و نباید حاصل مجاهدت های آنان را هدر دهیم.

     مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر خاطر نشان کرد : یکپارچگی ملت بزرگ ایران برای رهایی از استکبار و رهبری بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و ایثارگری های مجاهدان و مبارزان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

    وی بخشی از مشکلات امروز جامعه را ناشی از روحیه مبارزه طلبی ملت ایران برای آزادیخواهی و رهایی از ظلم و جور استکبار جهانی عنوان کرد.

نظر شما