شناسهٔ خبر: 42776 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

برگزاری مراسم جشن تکلیف ویژه فرزندان کارکنان وزارت راه و شهرسازی

مراسم مراسم جشن تکلیف ویژه فرزندان کارکنان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در سالن الغدیر این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مراسم جشن تکلیف ویژه فرزندان کارکنان و همچنین شرکت‌کنندگان مسابقه نقاشی با موضوع نماز در سالن الغدیر وزارتخانه برگزار شد.

در این مراسم معنوی سید سعید سیدعلائی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی و رئیس شورای فرهنگی ضمن تبریک به فرزندان همکاران که به سن تکلیف رسیده‌اند گفت: تکلیف یعنی انکه شما به درجه‌ای رسیده‌اید که در درگاه الهی در برابر اعمالتان مسئولیت داشته و قابلیت آن را دارید که با خدای خود راز و نیاز کنید و درحال حاضر بایستی خوشحال باشید که مأموریت پیدا کردید که تکالیف مقرر از طرف خدای متعال را انجام بدهید.

سیدعلائی با اشاره به اهمیت و مسئولیت والدین در تربیت فرزندان و تشویق آن‌ها در انجام به موقع فریضه نماز گفت: نهایت رستگاری ما در این است که توجه ویژه‌ای به نماز داشته باشیم و همچنین در این مسیر به قرآن و قرائت آن هم توجه شود چراکه قرآن کریم می‌فرماید: همانا قرآن انسان را به راه راست هدایت می‌کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان سخنان خود فرزندان را به اطاعت ار پدر و مادر فراحواند و گفت: شما نوجوانان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی ضمن اطاعت از پدر و مادر خود بایستی با طی مدارج عالی تحصیلات در ساختن کشور عزیزمان کوشا باشید.

گفتنی است این مراسم با برنامه‌های متنوع و ویژه نوجوانان و پخش کلیپ، اجرای مسابقات با موضوع نماز، پخش سرود و با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در نمازخانه شهید دادمان ادامه یافت و در خاتمه هدایایی به مشمولین سن تکلیف و برگزیدگان مسابقه نقاشی اهدا شد./

نظر شما