شناسهٔ خبر: 42808 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آذربایجان‌شرقی انجام شد:

افتتاح آسفالت راه روستای شیخ ولی شبستر در آذربایجان‌شرقی/ اتمام پروژه آسفالت راه روستایی در شبستر

مرتضی محمدمصری رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر آذربایجان‌شرقی از افتتاح آسفالت روستای شیخ ولی شبستر و اتمام پروژه آسفالت راه روستایی تازه کند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، مرتضی محمد مصری گفت: روکش آسفالت راه روستای شبستر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی افزود: در اجرای این طرح علاوه بر راه روستایی، قسمت‌های خاکی داخل محدوده روستا نیز آسفالت شده است.

در این مراسم فرماندار شهرستان شبستر با اشاره به کسب رتبه اول شهرستان در جذب قیر رایگان جهت اسفالت معابر شهری و روستایی از تلاش‌های مسئولین راه و شهرسازی تشکر کرد.

محمد مصری در رابطه با پروژه آسفالت راه روستایی تازه کند گفت: با اجرای این پروژه به طول ۲/۴ کیلومتر و عرض متوسط ۹ متر آسفالت راه روستایی تازه کند (جنب پایانه) به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: جهت اجرای آسفالت این مسیر از طرح قیر رایگان وزارت راه و شهرسازی به میزان ۱۶۵ تن و مشارکت دهیاری جهت پخت و پخش ۳۰۰۰ تن آسفالت استفاده شده است که ارزش ریالی این پروژه به میزان ۳۶۵ میلیون تومان می‌باشد.

مصری اضافه کرد: تاکنون برای ۸۵ کیلومتر (معادل یک‌سوم) از راه‌های روستایی شهرستان جهت استفاده از طرح قیر رایگان با دهیاری‌های شهرستان تفاهم‌نامه به امضا رسیده  که بیش از ۶۰ درصد از آن‌ها محقق گردیده است.

وی در پایان گفت: لازم به ذکر است که شهرستان شبستر در خصوص استفاده از این طرح رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است که جا دارد از زحمات فراوان فرماندار شهرستان، بخشداران و همچنین پیگیری‌های نماینده شهرستان در جهت افزایش سهمیه شهرستان قدردانی نمائیم.

نظر شما