شناسهٔ خبر: 42856 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دولت انجام شد:

افتتاح راه‌های روستایی در جنوب استان کرمان

افتتاح همزمان با آخرین روز هفته دولت و با حضور امام‌جمعه، دکتر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان و فرماندار راه روستایی منطقه رمون افتتاح شد، این در حالیست که با حضور جمعی از مسئولین محلی، محور گیرکان و همچنین روکش آسفالت روستاهای کندر، گرماهی، شهیدآباد، دهمیان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، رضا سلیمانی رئیس اداره راه و شهرسازی جیرفت گفت: راه روستایی منطقه رمون به طول کلی ۴۰ کیلومتر که ۲۱ کیلومتر از آن در سنوات گذشته به بهره‌برداری رسیده و امروز قطعه دوم به طول ۹ کیلومتر افتتاح شد و اعتبار هزینه شده این قطعه ۷۰ میلیارد ریال است.

سلیمانی افزود: ۷ کیلومتر از مسیر کوهستانی و صعب‌العبور آن نیز در دست بازگشایی و خاک‌برداری است و مطالبات پیمانکاران این مسیر ۴۵ میلیارد ریال است.

همچنین محمد ابراهیمی رئیس اداره راه و شهرسازی منوجان از افتتاح محور گیرکان و همچنین افتتاح روکش آسفالت روستاهای کندر، گرماهی، شهیدآباد، دهمیان خبر داد.

 محمد ابراهیمی گفت: دو طرح عمرانی، در حوزه راه و شهرسازی شهرستان منوجان یکی احداث و زیرسازی و آسفالت روستای گیرکان به طول ۱۲۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و دیگری روکش آسفالت روستاهای کندر، گرماهی، شهیدآباد، دهمیان به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

با بهره‌برداری از این راه‌ها ۲۲۳ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۷۲۱ نفر از راه روستایی مناسب برخوردار می‌شوند.

نظر شما