شناسهٔ خبر: 4291 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام شد:

برگزاری آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی در سال آینده/ جزئیات دریافت مجوزهای ردیف استخدام

سیدسعید سیدعلایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی از برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه در سال آینده خبر داد.

سیدسعید سیدعلایی در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره سری جدید برگزاری آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای ورود به وزارت راه و شهرسازی باید از فیلتر آزمون استخدامی که سال آینده برگزار خواهد شد عبور کنند. هم اکنون نیز در انتظار دریافت مجوزها از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هستیم.

وی با بیان اینکه برنامه استخدامی در سه فاز برای ستاد وزارتخانه، سازمان‌ها و شرکت‌ها همچنین در بحث استان‌ها در حال پیگیری است ادامه داد: سازمان‌ها و شرکت‌ها اولویت وزارت راه و شهرسازی در دریافت مجوزها هستند چون در برنامه چهارم توسعه و چهار سال نخست برنامه پنجم هیچ استخدامی در وزارتخانه صورت نگرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی از دریافت مجوزها برای سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد و گفت: برای ۱۳ شرکت دیگر در حال پیگیری برای دریافت مجوز هستیم و بعد از برگزاری آزمون سال ۹۴ نیروهای جدید به کار گرفته خواهند شد.

سیدعلایی از تلاش برای دریافت ۲۰۰ مجوز استخدام خبر داد و اظهار کرد: بر اساس خروجی برنامه چهارم و پنجم توسعه، دو هزار و ۷۱۱ نفر برای سال آینده در وزارتخانه استخدام می‌شوند و تا پایان سال ۹۴ مجوزها را برای برطرف کردن سایر نیازها دریافت خواهیم کرد.

وی درباره شرط اصلی دریافت مجوزها به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: تامین اعتبار شرایط اصلی دریافت مجوزهاست./

نظر شما