شناسهٔ خبر: 43200 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در تعطیلات عید غدیرخم امسال انجام شد:

ثبت افزون بر یک میلیون و ۸۳۱ هزار تردد در محورهای مواصلاتی همدان

ترافيك در جاده ها رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: در ایام عید غدیرخم امسال یک میلیون و ۸۳۱ هزار و ۳۶۴ تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، سعید کریمی گفت: اوج ترددهای ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان همدان به ترتیب برای روزهای پنج‌شنبه ۱۶ شهریورماه ۶۳۵ هزار و ۴۶۱ تردد جمعه ۱۷ شهریورماه ۵۷۷ هزار و ۸۰۲ تردد و شنبه ۱۸ شهریورماه ۶۱۸ هزار و ۱۰۱ تردد بوده است.

وی افزود: بیشترین تردد در محور همدان-تهران با ثبت ۱۸۱ هزار و ۳۷۶ تردد در روز شنبه ۱۸ شهریورماه انجام شده است.

کریمی یادآور شد: میزان افزایش متوسط تردد در این ایام، نسبت به روزهای عادی ۱۷ درصد افزایش داشته است.

این مسئول با بیان اینکه میانگین متوسط سرعت وسایط نقلیه ۸۳ کیلومتر بوده است، گفت: از مجموع ترددهای انجام شده در این مدت ۱۶۶ هزار و ۹۷۴ و به عبارتی ۹ درصد سرعت غیرمجاز ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اضافه کرد: به طور میانگین تردد ناوگان سنگین عبوری نیز در این مدت ۱۰ درصد بوده است.

کریمی زمان اوج ترافیک در این مدت را ساعت ۱۸ تا ۱۹ عنوان کرد و افزود: در مرکز مدیریت راه‌های استان علاوه بر اخذ آمار لحظه‌ای تردد، با استفاده از دوربین‌های نظارتی وضعیت ترافیک جاده‌ها و وضعیت فیزیکی محورها نیز بررسی و با هماهنگی پلیس‌راه جریان ترافیک هدایت و کنترل می‌شود.

نظر شما