شناسهٔ خبر: 43922 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید فرماندار و مدیرکل راه و شهرسازی کرمان جنوبی از باند دوم جیرفت –سه راهی بم/ هزینه بیش از ۳۰۰ میلیارد ریالی در تکمیل محور

بازدید فرماندار جیرفت و مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان به همراه معاونین و جمعی از مسئولین از عملیات اجرایی باند دوم جیرفت – سه راهی بم بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی راه و شهرسازی جنوب استان کرمان محمد ساردوئی مدیرکل اداره راه و شهرسازی کرمان جنوبی گفت: محور جیرفت – سه راهی بم به طول ۴۷ کیلومتر در حوزه جنوب استان کرمان بوده که تا کنون ۲۵ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است و عملیات اجرایی ۲۱ کیلومتر آن نیز در دست اقدام است.

به گفته وی ۶ کیلومتر از محور مذکور در حال اجرای عملیات آسفالت بوده و ۱ کیلومتر محدوده تونل اسفند در حال مطالعه جهت برگزاری مناقصه است که اعتبار هزینه شده در این محور تا کنون ۳۶۰ میلیارد ریال اعلام شده  و  جهت تکمیل آن اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

 امینی روش فرماندار جیرفت در حاشیه این بازدید از زحمات اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب در امر ساخت و توسعه راه‌ها که موجب رونق اقتصادی منطقه، ایجاد اشتغال و پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری می شود تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در این بازدید مشکلات و معارض اجتماعی محور مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این مشکلات با همکاری فرمانداری ، بخشداری و ... حل شوند./

نظر شما