شناسهٔ خبر: 44170 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خبر داد:

ثبت ۷ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

ترددشمار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت ۷ میلیون تردد در ۶ ماهه اول امسال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی با بیان اینکه این میزان تردد توسط ۶۰ سامانه ترددشمار که در ۳۰ نقطه استان نصب شده و به ثبت رسیده افزود: در این مدت بیشترین آمار ورود و خروج در محور اردبیل آستارا و بالعکس با ۳ میلیون تردد ثبت شده است.

وی بیشترین تردد وسایط نقلیه سنگین در ۶ ماهه اول امسال را در محور اردبیل نمین با ۵۰۰ هزار تردد عنوان کرد و گفت: محور اردبیل مغان نیز با ۲۵۰ هزار تردد بیشترین آمار تردد وسایط نقلیه باری را به خود اختصاص داده است.

علی رحمتی تصریح کرد: اردبیل سرزمین آواها و نواهای حسینی سالانه پذیرای هزاران عاشق اهل‌بیت علیهم‌السلام است که برای حضور در مراسم باشکوه عزاداری سرور و سالار شهیدان وارد پایتخت حسینیت ایران اسلامی می‌شوند که همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۱۹ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: در ایام سوگواری حضرت امام حسین علیه‌السلام بیشترین تردد به ترتیب در محورهای اردبیل آستارا و اردبیل سرچم انجام شده است.

نظر شما