شناسهٔ خبر: 44219 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

نسبت به شش‌ماهه اول سال قبل؛

رشد ۱۴ درصدی بارگيری و ۴۱ درصدی حمل کانتینری در راه‌آهن هرمزگان

پور فخری مديركل راه آهن هرمزگان از رشد ۱۴ درصدی بارگيري در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در شش ماهه اول سال جاری ۳ ميليون و ۹۸۴ هزار و ۴۶۵ تن انواع محمولات و مواد معدني و كالاهاي تجاري در مبادي ايستگاه‌های گل گهر، معدن گل گهر و بندرشهيد رجايی بارگيري شده است

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران، محمد پورفخري با تشريح عملكرد شش ماهه اين اداره كل گفت: در اين مدت ۳ ميليون و ۹۸۴ هزار و ۴۶۵ تن انواع محمولات و مواد معدني و كالاهاي تجاري در مبادي ايستگاههاي گل گهر، معدن گل گهر و بندرشهيد رجايي بارگيري شده است كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد رشد را نشان مي دهد. 

وي افزود: ۵ ميليون و ۷۱۱ هزار و ۶۲۳ تن انواع محمولات و مواد معدني در اين اداره كل تخليه شده كه ۱۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است. 

وي ادامه داد: در همين مدت ميزان تن كيلومتر مرزي ۳ ميليارد و ۶۶۵ ميليون و ۴۳۱هزار و ۴۲۰ بوده كه رشد ۱۴ درصدي را نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

به گفته پور فخري؛ حمل ريلي كانتينر نيز با ۶۵ هزار و ۶۷۲ TEU نسبت به مدت مشابه سال گذشته۴۱ درصد رشد داشته است.

مديركل راه آهن هرمزگان گفت: تعداد كل مسافر جابجا شده در شش ماهه نخست سال جاري به ۵۴۴ هزار و ۹۸۴ نفر مسافر رسيده كه از رشد ۲۴ درصدي نسبت به مدت مشابه قبلي برخوردار است.

نظر شما