شناسهٔ خبر: 44224 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

احداث مجتمع گردشگری و هتل در بلوار بسیج همدان

مجتمع گردشگری سرپرست معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از برگزاری ششمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان با ریاست معاون امور عمرانی استاندار و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، مریم سمایی عنوان کرد: در این جلسه هشت طرح در زمینه‌های مختلف از جمله صنعتی، خدماتی - رفاهی بین‌راهی و گردشگری مطرح و مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

وی ادامه داد: امروزه صنعت گردشگری به عنوان یک عامل اقتصادی مهم و تأثیرگذار و یکی از بزرگ‌ترین صنایع خدماتی جهان از نظر درآمدزایی شناخته شده است، همچنین اعضای جلسه بر ارتقای کیفی این فضاها و ایجاد تأسیسات مناسب برای گردشگران از جمله مراکز تفریحی و اقامتی تأکید کردند و در این راستا مجوز احداث مجتمع گردشگری و هتل در بلوار بسیج همدان مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

وی یادآور شد: مجوز احداث واحد تولید لوازم بهداشتی چینی در اراضی شهر لالجین با مساحت حدود ۳۰ هکتار و توسعه شهرک صنعتی بهاران با مساحت حدود ۱۳۰ هکتار واقع در اراضی شهرستان بهار مورد بررسی و به تصویب اعضا رسید.

نظر شما