شناسهٔ خبر: 44423 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره آموزشی فهرست بهای تجمیع شده راه، باند فرودگاه و زیر سازی راه‌آهن

کرمان دوره آموزشی فهرست بهای تجمیع شده راه، باند فرودگاه و زیر سازی راه‌آهن در اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبری‌ وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی جنوب استان كرمان دوره آموزشی فهرست بهای تجمیع شده راه، باند فرودگاه و زیر سازی راه‌آهن در اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان برگزار شد.

 هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی با شرایط قراردادها و کارهای راهسازی ،آشنایی با نحوه تهیه برآورد کار بر مبنای فهرست تجمیعی، اسناد مناقصه و آشنایی با نحوه تنظیم صورت وضعیت‌های موقت و تعدیل.

به همت واحد آموزش اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان دوره آموزشی با موضوع فهرست بهای تجمیع شده راه، باند دوم فرودگاه و زیرسازی راهآهن در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.

این دوره که به درخواست اداره پیمان و رسیدگی این اداره کل صورت پذیرفته بود کلیه کارشناسان فنی ،پیمانکاران و مشاوران حضور داشتند.

در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با نحوه تنظیم برآورد کارهای راهسازی و الزامات و شرایط قرار دادهای منعقده شده بر اساس آخرین بخشنامه انعقاد پیمان ،فهرست بهای تجمیع شده راه و باند فرودگاه و زیرسازی راه‌آهن آشنا شدند.

نظر شما