شناسهٔ خبر: 44605 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سازمان هواپیمایی كشوری اعلام كرد:

تكذيب خبر اوج‌گیری نرخ بلیت پروازهای اربعین

فرودگاه مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، اوج‌گیری نرخ بلیت پروازهای اربعین با شیب تند و فروش بلیط مسیر مشهد ــ نجف با قیمت ۲میلیون تومان را تكذیب كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، رضا جعفرزاده در واكنش به انتشار خبری مبنی بر اوج‌گیری نرخ بلیت پروازهای اربعین با شیب تند و فروش بلیط مسیر مشهد ــ نجف با قیمت ۲میلیون تومان گفت: نرخ بلیت پروازهای ایام اربعین با هیچ گونه افزایشی رو به رو نبوده و شركت های هواپیمایی و دفاتر معرفی شده ملزم به فروش با نرخ بلیت در مسیرهای تهران- نجف- تهران، تهران- بغداد- تهران یك میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و مشهد- نجف- مشهد، مشهد- بغداد- مشهد یك میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و بلیت یكسره از مبدا تهران ۶۰۰ هزار تومان و یكسره مشهد به دو مقصد نجف و بغداد ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینكه پروازهای اربعین حسینی از ۱۳ آبان آغاز و تا ۲۲ آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت، افزود: هر گونه فروش خارج از نرخ اعلام شده تخلف محسوب شده و در صورت ارسال شكایات از طریق سایت سازمان هواپیمایی كشوری به نشانی www.cao.ir به طور حتم با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود: سازمان هواپیمایی كشوری به منظور ساماندهی و جلوگیری از اختلال در فروش بلیت پروازهای ایام مذكور لیست تكمیلی (پیوست) نمایندگان رسمی فروش بلیط پروازهای ایام اربعین را جهت رفاه متقاضیان با ذكر آدرس و شماره تلفن های آن مراكز اعلام كرده است همچنین علاوه بر دفاتری كه در جدول پیوست آمده است نمایندگی فروش شركت های هواپیمایی نیز آمادگی خود را برای ارائه بلیت اعلام كرده اند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری از مسافران خواست تا از خرید بلیت از مراكز غیر مجاز خودداری كنند و در صورت مشاهده فروش بلیت توسط سایت ها و مراكز غیر مجاز برخورد خواهد شد./

نظر شما