شناسهٔ خبر: 4491 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عباس آخوندی مطرح کرد:

ارزش آزادراه قم- گرمسار بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان/ افتتاح آزادراه با حضور رئیس جمهور در هفته آینده

حرم تا حرم عباس آخوندی در حاشیه بازدید از آزادراه قم- گرمسار با بیان این‌که ساخت هر کیلومتر آزادراه تقریبا ۱۰ میلیارد تومان هزینه دارد، گفت: ارزش این آزادراه بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی عصر امروز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه در حاشیه بازدید از آزادراه قم- گرمسار گفت: طول این آزادراه ۱۵۶ کیلومتر است که هفته آینده با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر این آزاد راه تقریبا تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است. در چند ماه گذشته نماینده‌ای از وزارت راه و شهرسازی برای بررسی وضعیت روند تکمیل این پروژه انتخاب شد و ماهیانه دو بار جزئیات پروژه و مسایل ایمنی مربوط به آن را پیگیری کرد.

وزیر راه و شهرسازی ایمنی جاده ها را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: در این مسیر دوربین‌های نظارتی و تاسیسات بین‌راهی در نظر گرفته شده است. آزادراه قم- گرمسار کار فشرده‌ا‌ی بود که در مدت بسیار کوتاهی به پایان رسید و امیدواریم هفته آینده بتواینم آن را به موقع و به خوبی افتتاح کنیم.

وی با بیان این‌که این آزادراه تقریبا آماده افتتاح است، گفت: ساخت هر کیلومتر آزادراه تقریبا ۱۰ میلیارد تومان هزینه دارد و می‌توان گفت ارزش این آزادراه بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است./

نظر شما