شناسهٔ خبر: 4498 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استفاده از اقدامات زودبازده و كم هزينه عاملی موثر در كاهش نسبی سوانح رانندگی

تصادف جاده‌ای رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راه وشهرسازی استان همدان معتقد است اقدامات زودبازده و کم هزینه در افزایش ایمنی و کاهش نسبی سوانح رانندگی موثر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان، حمید پرورشی خرم در رابطه با اهداف تشکیل جلسه هم اندیشی روسای ستادی مدیریت راهداری و روسای شهرستان های تابعه با جانشین قرارگاه پلیس راه و فرماندهان پاسگاه‌های پلیس راه‌های تابعه به ریاست مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد: این جلسه به منظور بررسی و پیگیری مصوبات سال گذشته و تصویب مصوباتی به صورت اقدامات کم هزینه و زود بازده برای ایجاد بیش از پیش سفری ایمن برای مسافران نوروزی برگزار شد.

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان افزود: انجام اقدامات زودبازده و کم هزینه در افزایش ایمنی و کاهش نسبی سوانح رانندگی بسیار موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: با به کارگیری این اقدامات، افزایش ایمنی از طريق توجه بر نواحي دسترسي‌هاي جاده‌ها به ويژه دسترسي‌های پرحادثه، قوس‌ها و ايمن سازي قوس‌هاي پرخطر و اعمال مديريت سرعت امكان پذير است.

پرورشی در پایان خاطرنشان ساخت:در این جلسه، مقرر شد تعدادی از مصوبات تا پایان سال ۹۳ اجرایی شود و مصوباتی نیز برای سال آینده مورد تصویب قرار گرفت. /     

نظر شما