شناسهٔ خبر: 45393 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد:

زائران اربعین حسینی بلیت گران نخرند

سازمان هواپيمايي كشوري مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه با هرگونه گرانفروشی بلیت هواپیما خارج از نرخ اعلام شده برخورد می شود، گفت: به منظور خدمت رسانی بیشتر و هر چه بهتر به زائران گرانقدر اربعین حسینی، بلیت های پروازهای "هما" در مسیر تهران به مقصد نجف اشرف با قیمت مصوب یک میلیون و دویست هزار تومان (بلیط رفت و برگشت) از طریق سایت "هما" ebooking. Iranair. com قابل عرضه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی آن سازمان، افزود: بليت پروازهاي اربعين كه با نرخ مصوب در مسير پروازي تهران- نجف- تهران، تهران- بغداد- تهران يك ميليون و ۲۰۰ هزار تومان و مشهد- نجف- مشهد، مشهد- بغداد- مشهد يك ميليون و ۵۰۰ هزار تومان و بليت يكسره از مبدا تهران ۶۰۰ هزار تومان و يكسره مشهد به دو مقصد نجف و بغداد ۷۵۰ هزار تومان تعيين شده است.

وي با بيان اينكه پروازهاي اربعين حسيني از فردا ۱۳ آبان به صورا رسمی آغاز و تا ۲۲ آبان ماه جاري ادامه خواهد داشت، گفت: با هماهنگي هاي به عمل آمده هرگونه تخلف از طرف دفاتر داراي مجوز بند الف توسط دفتر نظارت سازمان، دفاتر و سايت هاي ديگر به مراجع ذي صلاح جهت اعمال قانون معرفي و با هرگونه فروش خارج از نرخ مصوب بدون اغماض برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی‌های صورت گرفته توسط سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تعزیزات حکومتی تعدادی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی متخلف جریمه و بعضا از لیست دفاتر مجاز حذف شده‌اند، از متقاضیان نیز خواست از خرید بلیت های گران قیمت خودداری کنند و ضمن خرید از مراکز مجاز در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را همراه با مستندات از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir اعلام کنند.

نظر شما