شناسهٔ خبر: 45501 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان شمالی برگزار شد:

جزئیات جلسه بررسی مشکلات پروژه آماده‌سازی و راه دسترسی گلستان‌شهر بجنورد

علیرضا مصطفی زاده بورا جلسه بررسی مسائل و مشکلات مالی و اجرایی پروژه آماده‌سازی و راه دسترسی گلستان شهر در محل کارگاه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واقع در گلستان شهر بجنورد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، آقای مصطفی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در حاشیه این جلسه عنوان کرد: هدف از برگزاری این جلسه، رفع موانع مالی و مشکلات اجرایی پروژه و تقویت و تسریع و تصمیم‌گیری نحوه ادامه فعالیت و اتمام عملیات اجرایی پروژه‌های آماده‌سازی و راه دسترسی گلستان شهر است.

وی گفت: در این جلسه که مدیران سازمان ملی زمین و مسکن و مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور حضور داشتند، ضمن بررسی پیشرفت فیزیکی آماده‌سازی گلستان شهر و موانع و مشکلات پیش رو، تصمیماتی در خصوص ادامه عملیات آماده‌سازی تا تکمیل عملیات اجرایی و بهره‌مندی ساکنین محترم گلستان شهر اتخاذ شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به پیشرفت فیزیکی هر یک از پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: پیشرفت فیزیکی آماده‌سازی گلستان شهر ۶۰ درصد و پیشرفت فیزیکی راه دسترسی به گلستان شهر بجنورد ۸۰ درصد است.

لازم به یادآوری است که پیمانکار پروژه آماده‌سازی و راه دسترسی گلستان شهر اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است و مقرر شد هرچه زودتر آماده‌سازی به اتمام برسد.

در پایان، اعضای جلسه از کل پروژه گلستان شهر بجنورد بازدید کردند.

نظر شما