شناسهٔ خبر: 46937 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری گردهمایی زلزله و مدیریت بحران و مسابقه عکاسی و نقاشی در مشهد مقدس

محمدرضا مهردوست گردهمایی زلزله و مدیریت بحران با موضوع آسیب‌شناسی زلزله اخیر کرمانشاه سرپل ذهاب توسط سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی، دبیرخانه فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در مشهد مقدس برگزار می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدرضا مهردوست مسئول دبیرخانه دائمی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در این گردهمایی محمد شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه و ساختمان و معاون وزیر راه و شهرسازی، بهرام عکاشه پدر علم زلزله ایران، علی بیت الهی رئیس بخش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و دیگر اساتید برجسته کشوری سخنرانی خواهند کرد.

وی ادامه داد: حضور در این گردهمایی دارای امتیاز دوره آموزشی برای کارکنان دولت و امتیاز تمدید پروانه برای مهندسین عمران خواهد بود.

محمدرضا مهردوست همچنین خبر داد: مسابقه عکاسی زلزله و مدیریت بحران توسط سازمان نظام‌مهندسی ساختمان خراسان رضوی و با همکاری دبیرخانه فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان در حال برگزاری است.

وی گفت: این مسابقه با هدف بازنمایی حقایق نهفته در خسارات ناشی از زلزله، بازنمایی تلفات جانی و مالی از زلزله، تأثیرات اجتماعی ناشی از فاجعه زلزله، تأثیر زلزله بر آثار تاریخی، بازنمایی عیوب و عدم مقاومت سازه‌ها در برابر زلزله، بازنمایی عدم اجرای صحیح سازه‌های مقاوم در برابر زلزله و بازنمایی مقاومت سازه‌ها پس از زلزله برگزار می‌شود.

مهردوست ادامه داد: تاریخ ارسال آثار از ۱۴ الی ۲۷ آذرماه ۹۶ خواهد بود.

مسئول دبیرخانه دائمی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان افزود: برای دریافت اطلاعات بیشتر به تارنمای www.mhud.ir مراجعه و یا با شماره‌های ۳۷۶۷۵۲۲۲ و ۲۵ تماس حاصل نمایند.

مهردوست در خصوص مسابقه نقاشی نیز گفت: این مسابقه برای گروه سنی ۵ تا ۱۳ سال و موضوعات «خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنید» و «خانه‌ای که دوست دارید در آن زندگی کنید چه شکلی است» و «خانه محکم چه خانه‌ای است» برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه دائمی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان گفت: تاریخ ارسال آثار نقاشی از ۱۵ آذر الی ۱۰ بهمن‌ماه ۹۶ است.

نظر شما