شناسهٔ خبر: 4699 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیر ایستگاه راه‌آهن تهران خبر داد:

تکمیل پروژه‌های نوسازی و بهسازی ایستگاه راه‌آهن تهران تا ۲۱ اسفند

ایستگاه راه آهن تهران مدیر ایستگاه راه‌آهن تهران از تکمیل پروژه‌های نوسازی و بهسازی ایستگاه راه‌آهن تهران تا ۲۱ اسفند خبر داد و گفت: این کار با هدف خدمات‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی انجام شد.

عابدین هادی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: در تلاشیم پروژه‌های نوسازی و بهسازی این ایستگاه را حداکثر تا ۲۱ اسفندماه به پایان برسانیم تا مسافران به آسانی بتوانند از طریق این ایستگاه رفت و آمد کنند زیرا سفرهای نوروزی از ۲۵ این ماه آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: خدمات‌رسانی نوروزی این ایستگاه در دو حوزه نیروی انسانی و تجهیزات تعریف شده است نیروهای انسانی راه‌آهن برای این ایام دوره‌های آموزشی دیدند و همچنین تجهیزات و سیستم‌های مسافری را تعمیر و تجهیز کردیم. بازسازی سقف کاذب سالن انتظار شرقی ایستگاه راه‌آهن از جمله پروژه‌های بهسازی این بخش از راه‌آهن به شمار می‌آید.

مدیر ایستگاه راه‌آهن تهران افزود: فضای وسیعی از حیاط ایستگاه راه‌آهن تهران برای احداث ورودی دوم مترو در اختیار شهرداری قرار گرفت. اکنون بخش اعظم عملیات اجرایی این کار به پایان رسیده و قرار است ورودی دوم مترو در بیستمین روز اسفند افتتاح شود. البته بخشی از کار اجرایی تونل این ورودی باقی مانده که بر پایه قول سازمان شهرداری تا خرداد سال ۹۴ تکمیل می‌شود. با تحویل فضای کارگاه این ورودی به شرکت راه‌آهن، فرصت ارایه خدمات بیشتری به مسافران نوروزی فراهم می‌شود./

نظر شما