شناسهٔ خبر: 47158 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

 پیام تبریک مدیرعامل راه‌آهن به مناسبت هفته حمل و نقل

سعید محمد زاده دکتر سعید محمدزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، بمناسبت هفته حمل و نقل پیام تبریک خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی پیام تبریک دکتر سعید محمدزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت  راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، بمناسبت هفته حمل و نقل به شرح زیر است:

و سپاس خداوند متعال را که توفیق خدمت در مجموعه ای را به ما ارزانی داشته که در تاریخ پرفراز و نشیب خود، افتخارات بالنده ای را در عرصه های مختلف از خود برجای گذاشته است که مرور هر یک مایه مباهات و دلگرمی هر چه بیشتر برای خدمت در این بخش را فراهم می سازد.

۲۶ آذرماه، آغاز هفته حمل و نقل، برگ زرینی است از مجاهدت و تبلور غیرت و اخلاص صاحبان و فعالان این بخش، که در پاسخ به ندای پیشوا و مقتدای خود حضرت امام خمینی (ره)، در شرایط حساس دوران دفاع مقدس با حرکت جهادگونه، برای رفع معضلات اقتصادی و جلوگیری از بحران، کمر به خدمت هموطنان بستند و به فرمان رهبر خویش لبیک گفتند.

این ایام خجسته را به تمامی همکاران، مسئولان، دست اندرکاران و زحمتکشان صنعت حمل و نقل ریلی کشور، تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی توفیق روز افزون یکایک شما عزیزان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

نظر شما