به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان عباس سعیدی مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهر سازی جنوب استان کرمان گفت: در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، سیستم رهگیری و پیگیری مکاتبات اداری راه اندازی شد.
وی در ادامه بیان داشت:ارباب رجوع باید پس از ثبت نامه، رسیدنامه را که حاوی کد رهگیری و رمز رهگیری می باشد را از دبیرخانه دریافت نمایند، تا بتوانند بدون مراجعه از طریق وب سایت اداره کل بخش چه خدمتی می خواهید، وضعیت نامه خود را پیگیری نمایند. /
نظر شما